czwartek, 29 maja 2014

WHY DON'T YOU LOVE ME?

Zdjęcia zrobione przez Paulę w zeszłym tygodniu. W piękny, słoneczny Piątek (tak, tak. z dużej litery. W końcu dzień święty święcić ;)) Było bardzo gorąco więc chodziłyśmy i psioczyłyśmy na panujący skwar. Dziś spotykając się z Paulą pod wydziałem również dałyśmy upust niezadowolenia. Tym razem z okazji deszczu :) Takie dwa typowe polaczki z nas. Look bardzo zwyczajny, uczelniany. Taki look z kategorii: "nie umiem się ubrać, założe t-shirt i szorty". Z upragnieniem czekam na koniec czerwca a wraz z nim koniec wypraw krzyżowych do dziekanatów oraz pielgrzymek na kolanach do profesorów.
Udanego weekendu życzę wszystkim :)












10 komentarzy:

  1. Dobrze, że mam już za sobą te pielgrzymki do dziekanatów i latanie za psorami na przerwach, aby zrobili chociaż minimalny wpis do indeksu :P hehe Świetny zestaw, już nie mogę się doczekać kiedy znów wróci ten skwar i wskoczę w moje szorty :) Już wolę ten skwar niż deszcz z piorunami :P heheh czadowy t-shirt kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam identyczną koszulę w kratę z SH za 10 zł :D - moja ulubiona!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale genialna stylizacja ! koszulka jest mega :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny luzny zestaw. .strasznie podibaja mi sie Twoje wlosy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, ah i te Twoje włosy, BOSKIE!

    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz,cudowna stylizacja!
    Wspaniałe włosy! :))

    OdpowiedzUsuń