poniedziałek, 5 maja 2014

ALL YOU NEED IS LOVE

Trochę długo nas nie było, ale pochłonęła nas Majówka. Zdjęcia zrobione zostały tuż przed wyjazdem jednak nawał spraw przedwyjazdowych uniemożliwił ich wstawienie. Wyjazd się udał natomiast po powrocie przydałoby się kilka dni wolnego. Na regenerację i odespanie :) Oczywiście pogoda klasycznie nikogo nie zdziwiła i była beznadziejna. W każdym razie, wróciłam cała i zdrowa do Warszawy i mam nadzieję, ze blog się po urlopie też trochę rozrusza :)
Pzdr!


kapelusz, koszula- h&m
spodenki- Zara
buty- no name







12 komentarzy:

  1. Kapelusz cudny! Całą stylizacja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. OOooo wow jak zwykle nieziemsko!!!! :) Ta pantera czadowo prezentuje się w towarzystwie czerni :) A kapelusz dodaje niebanalnego charalkteru :) Jest moc! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja - uwielbiam motyw panterki. : )
    Masz śliczne włosy tak poza tym.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ; D
    http://make-my-life-colorful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna koszula,uwielbiam printy
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/majowa-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudownie, wszystko mi się tu podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały set! spodenki są cudowne razem w połączeniu z ta panterką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne nóżki w balerinach.

    OdpowiedzUsuń