wtorek, 11 marca 2014

SWEET DREAMS

Zwyczajna stylizacja, czyli taka w której mogę biegać cały dzień, czołgać się pomiędzy półkami w bibliotece,  pompować koła do samochodu, spać na wykładzie i wszystko inne. Czego tylko dusza zapragnie :) Zdecydowanie mój ulubiony styl ubierania się, który zawsze wywołuje u mojej mamy krzywe spojrzenie i komentarz w stylu "wyglądasz jak bezdomny :) ". Wciąż jednak z uporem zakładam moje ukochane buty beja i kamizelkę lumpa :) 
Pozdrawiam :*


czapka- Mitchell and Ness
kamizelka- Second Hand
kurtka, spodnie- Zara
torba- River Island
okulary- Ray-Ban









11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają twoje spodnie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie kurtki z kamizelką. Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki są fantastyczne:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co, nie miałabym nic przeciwko gdyby po mieście chodzili tylko tak stylowi bezdomni ;D
    Dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie idealnie :D Do bezdomnego bardzo, ale to bardzo Ci daleko! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No kochana,wiele lasek chciałoby wyglądasz tak "zwyczajnie" jak Ty... :) hehe Ty wyglądasz jak torpeda, zestaw miazga!! :) Świetne zestawiona kamizelka ze skórzaną kurtką... :) Cieplutko Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń