niedziela, 9 lutego 2014

F.U.

Siedząc wczoraj u znajomego na balkonie, w piękne popołudnie, z piwkiem w ręku, wystawiając twarz na cudne słońce, poczułam się jak podczas ostatnich wakacji,  prawie całych spędzonych nad Wisłą. Tak cieszyła mnie wczorajsza pogoda, że nie mogłam pozbyć się uśmiechu z twarzy, i upierdliwie powtarzałam, że życie jest piękne. Taki przypływ pozytywnej energii. Wstając dziś rano po imprezie, życie nie było już tak kolorowe i cudowne, a nawet powiem, że jakieś szare i bez życia:P W każdym razie, od kilku dni, luty jest przepiękny, słońce gorące i ludzie od razu jacyś milsi. Stylizacja nawiązująca trochę do letnich klimatów ale wciąż w zimowej wersji (rajstopy 70 den :)), snapback, szorty i bokserka plus futro. Mam nadzieje, że polubicie dzisiejszego posta.

snapback- Mitchell and Ness
kurtka, szorty- Zara
koszula- Abercrombie
buty- River Island
futro- SH













13 komentarzy:

  1. Buty i kurtkę masz świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, że polubimy - zwłaszcza za te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ramoneska i buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bosko ! :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. snapback i buty mistrzowskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! :) Piękne są te butki, zazdroszczę tych okularków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz zajebiste butyyyyy <3 i futerko rozwaliło system :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous pictures!!!!!!!!!!!!!

    Kisses,

    Nicole

    Today on RY - touchscreen gloves.

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń