sobota, 4 stycznia 2014

You Make Me

Miał być miły weekend, a jakieś obrzydliwe choróbsko mnie dopadło i całą sobotę gniję pod kołdrą, opatulona pięcioma swetrami. I choć na co dzień gadam za dużo i wszystko robię za szybko, to dziś ABSOLUTNE slow motion i cisza. Nawet na fejsiku nie chce mi się z czatu włączyć :) 
Zdjęcia zrobione kilka dni temu o godzinie dosyć wczesnej przez co buzię mam jeszcze zaspaną  i opuchniętą. Zdjęcia są nieco szaro-bure przez absolutny brak słońca. 
Jest to chyba dopiero 3 raz, kiedy na blogu publikuję zdjęcia w sukience :) jakoś nie mogę się do nich przekonać. Dodatkowo, sukienka została kupiona chyba 4 lata temu i był to pierwszy raz, kiedy miałam ją na sobie.
Życzę wszystkim wieczoru bardziej udanego niż mój dzisiejszy :*

dress- Second Hand
jacket- Zara
bag- Mango
shoes-Zara

I thought this weekend is going to be nice but unfortunately I got some horrible cold and I'm lying all saturday in bed, wearing five sweaters. And even that usually I talk too much and do everything too fast, today I m like absolutely slow motion and quiet. I'm not in the mood to even open chat on facebook :)
Pictures were taken few days ago, quite early in the morning what is visible on my face: it's pretty swollen and sleepy. Pictures are not very colorful because of absolut lack of sun.
I think, it's the third time when I publish pictures in a dress on blog :) I dont know why but I'm not really confident about how I look in dresses. This dress was bought like 4 years ago and it was first time I was wearing it :)
I wish you better evening than I have :*  





















11 komentarzy:

  1. w ogóle nie widać "zaspania i opuchnięcia". Wyglądasz właśnie rześko, energetycznie i po prostu cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie czarnych dodatków z tą sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz
    cudna kurtka

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. Pięknie wyglądasz. :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    http://nummifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko wyglądasz
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Magda You're Beautiful !!!!

    OdpowiedzUsuń