sobota, 30 listopada 2013

Sing it Back

Dzisiaj stylizacja naprawdę NA BOGATO. Tu futerko, tam kożuszek, skóra tu, pantera tam, gdzieniegdzie tygrys z dodatkiem orła. W roli choinkowej gwiazdki występuje czarna czapka z CZYMŚ złotym, a w roli łańcucha torebka próbująca imitować listonoszkę. Brakuje tylko szampana i sztucznych ogni. DUUUŻO wszystkiego. Jak teraz tu wypisuję elementy, które na siebie narzuciłam, to mocno śmierdzi mi to tandetą ale powiem nieskromnie, że nawet mi się całość podoba.

Tak, wróciłam z Finlandii. PRAWIE cała, PRAWIE zdrowa, z PRAWIE pełnym portfelem. Wszyscy wiedzą, że po wakacjach wypadałoby odpocząć. Tym bardziej po takich POERASMUSOWSKICH wakacjach. Niestety ja tego czasu na choćby odrobienie zaległości w spaniu nie dostałam. Latam pomiędzy uczelniami i obowiązkami jak nienormalna, a moje worki pod oczami niedługo zmuszą mnie do wyciągnięcia nieco cięższej broni do obróbki zdjęć niż programy na poziomie Painta.

beanie- RI
fur- Aloha From Deer
jacket- second hand
top- H&m
pants- Zara
bag- RI
boots- Emu Platinum

Today's look is really rich. A little bit of fur, a bit of sheepskin, adding of a leather, some leopard pattern, you'll also find a tiger as well as an eagle. In the role of a Christmas tree star- black beanie with gold NOBODYKNOWESWHAT and instead of chistmas tree chain- bag. Only champain and fireworks are missing. Plenty of everything. As I started to write, what Im wearing on these photos, I realized that it feels like a trumpery :) But being honest, somehow I like it :P

And yes. I came back from Finland. ALMOST safe and sound, almost healthy with my wallet ALMOST full :) As you all know, its good to take a rest after holidays. Especially after POSTERASMUS holidays :) But unfortunately I dont even have time to catch up on sleep. Im just running between two universities, between different duties. I think it high time to think about using more dengarous weapon to remove dark circles under the eyes than Paint :D

I miss my hosts :D :*















8 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, ostatnio takie futerko tylko z kapturem spotkałam w sh ale nie byłam do niego przekonana, teraz mam tylko nadzieję, że będzie jeszcze w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz cudownie !
    świetny futrzak

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka wymiata. :) Stylizacja na bogato, ale dobrze się komponuje.

    OdpowiedzUsuń