czwartek, 3 października 2013

Remember You

Stylizacja bardziej na imprezę niż na co dzień. Szczególnie, że coraz rzadziej widuję na ulicach w taką pogodę ludzi w szortach (dziś nawet widziałam Panią w futrze do kostek :O ). Ja natomiast kocham szorty i są dla mnie ciuchem całorocznym. Całą Finlandię przebawiłam się w szorcikach :D 

I choć blog ostatnio podupadł na zdrowiu, nie zniechęcajcie się drodzy czytelnicy. Rozpoczął się rok akademicki, co powoduje, że czas wyłonić się z łóżek :) Posty będą bardziej regularne :)

top- Mango
kurtka- Misbhv.com
shorty- topshop
buty- zara
torba- River Island

Today's look is kind of party look. People wear shorts more and more less because of weather (I even saw a women in long fur today :O) But I love shorts! And I wear them all year. Even in Finland I would wear them often. 

Sorry for not being very systematic last week. We'll do better. As we started new academic year, we had to get out of bed :) We'll post more often now ;)





















9 komentarzy:

  1. genialnie wyglądasz:) ale Ty masz figurę...boską:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja i boska torba ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. perfekcyjny zestaw, nie ma nudy i te cudowne nogi <3 Obserwuję was dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Fajna stylizacja!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://imlukahuka.blogspot.com/2013/10/two-faces.html

    OdpowiedzUsuń