sobota, 19 października 2013

Let Her Go


Jestem pewna, że każdy z Was doskonale zna uczucie ZMORDOWANIA. Nie, nie zmęczenia. Zmordowania. Takie cholerstwo, które powoduje, że zaczynasz się zastanawiać czy jeszcze żyjesz czy już żadna komórka, żaden organ ani żaden układ w Twoim organizmie nie dają znaku życia. I przychodzi taki moment, że siadasz na kanapie i istnieją  trzy możliwości reakcji na napływające skądkolwiek bodźce: śmiech, płacz i absolutna apatia. Istnieje możliwość mixu, który powoduje płacz i histeryczny śmiech następujące po sobie bądź występujące na raz. A apatia oznacza, że ktoś może podejść nawrzucać ci od najgorszych, a ty i tak masz to w najgłębszej dupie. I choć mnie ciężko jest do takiego stanu doprowadzić to wysiłek fizyczny i intelektualny w tym tygodniu powolutku ale skrupulatnie mnie uśmiercał, a w dniu dzisiejszym dobił bez skrupułów :) Pozdrawiam wszystkich studentów oraz buziaczki dla wszystkich pań z dziekanatów :)

jacket- Stradivarius
body- River Island
skirt- Second Hand
shoes- Zara
bag- Chanel, vintage



I’m sure that each of you knows the felling of being exhausted. No, not just regularly tired. EXHAUSTED. Its this kind of shitty feeling that makes you think if you’re still alive or each cell or each organ are already dead. And there is this moment when you’re sitting on a couch and there are only three possibilities of responding for stimuli that are around you: laughting, crying and apathy. Sometimes they are mixed: like cry and hysterical laughter at the same time. And apathy means that somebody can hurl insults at you and you just have don’t give a shit about it. Even it happens t me really rare, my physical and intellectual effort during this week had been killing me slowly and finally today it let me die :)















 

13 komentarzy:

  1. widzę, że ta kurtka to teraz totalne szaleństwo u blogerek :) jest piękna :)

    xoxo,
    TVL

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz, zakochalam się w plecaku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz bosko
    ta kurteczka jest przpiękna

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kurteczka :D Właśnie ją dzisiaj mierzyłam :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz:) zauroczyłam się kurtką;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz,wszystko fajnie wyglada a plecak jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  7. Super połączenia :)
    http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ta kurtka jest megaśna i też ją miałam kupić, jednak S okazałą się o wiele za duża ;((( a Ty cudownie w niej wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście rozmiarówka jest trochę zawyżona. Ja przeważnie noszę rozmiar M, a w tym wypadku było dla mnie za duże. Pozdrawiam/ M.

      Usuń
    2. wyglądasz przepięknie:D
      ;)
      http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/studies-autumn-walk.html
      obserwuje:D

      Usuń