wtorek, 17 września 2013

Wait For a Minute


Zdjęcia zostały zrobione w miejscu uwielbianym przez wielu Warszawiaków i bywalców Warszawy. Przeze mnie i Paulę, z pewnością jednym z ulubionych. Plac Zabaw, czyli imprezowy plener zakończył swoją działalność w tym sezonie. A najdobitniejszym na to dowodem, jest fakt, że podczas zdjęć przyjechała pseudo laweta i zabierała lokalne Toi Toiki :D


Co do stylizacji: bluza jest z kolekcji Rihanny dla River Island. Poprzednia kolekcja Riri była według mnie totalną klapą i jedynie pojedyncze sztuki były ciekawe, ale żadne warte swojej ceny. Obecna podoba mi się bardzo. Mój pobyt w przymierzalni trwał chyba z 40 minut, a mimo tego wciąż mam wątpliwości czy wybór padł na najbardziej zadowalającą mnie rzecz. Liczę, że jakieś szczątki kolekcji doczekają się przecen :)

p.s. przepraszam za zanik jakichkolwiek mięśni brzucha. Od 3 tygodni żywię się w restauracjach McDonalds. Przeważnie między 1 a 2 w nocy <3 font="">

blouse- Rihanna for River Island
Jeans- zara
Beanie- River Island
Shoes- Jeffrey Campbell 

Today's pictures were taken at the very popular place in Warsaw that is called Playground. But this playground is rather not for children (at least on Fridays and Saturdays). Its sth like outdoor party place :) I really like this place but unfortunately it's going to be close until next summer.  When we were taking pictures, gun carriage arrived to the playground and took local portable toilets. It was kind of sad moment cause it really showed us that the party is over here :D

Blouse, that I was wearing today is from collection designed by Rihanna for River Island. I didnt like her spring collection at all, but this one is absolutely in my style. I spent 40 minutes in fitting room trying to make a right choise on what to buy. And Im still not really convinced. I hope that some piece of clothing from this collection will survive until sale :)

p.s. Sorry that my abdominal muscles are invisible but for last 3 weeks I've been eating in McDOnaldns. Usually between 1 and 2 am <3>






jestę gangsterę...













10 komentarzy:

  1. no no no świetnie się prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely and shiny curls...
    The shoes are not my fav. But the shoe lace holders or holes (or I don't know what they are called) are so cool.

    OdpowiedzUsuń
  3. świete zdjęcia!!! Świetnie wyglądasz!!! wszystkiew ubrana są idealne- i ta fryzurka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Istny total black, nie marudz masz cudny brzuszek, świetnie wygladasz, terazniejsza kolekcja Rihanny ma duzo perelek masz racje

    OdpowiedzUsuń
  5. Słaby ze mnie Warszawiak, bo nigdy tam nie byłam ;p

    A Ty rozpalasz w ten zimny okres - goraco! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygladasz, piękne loki ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz, ekstra czapa :))

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. od pasa w górę podoba mi się, ale w dół już nie, spodnie i buty nie przekonują mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest świe-tna! :3

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza jest świe-tna! :3

    obserwuję

    OdpowiedzUsuń