czwartek, 8 sierpnia 2013

Goldie

Gdybym miała zrobić listę cech, które mogłabym sobie przypisać, cierpliwość byłaby zdecydowanie na ostatnim miejscu. I uwierzcie mi, że nie jest to takie zwykłe gadanie, tylko najprawdziwsza prawda. Najgorszą możliwą karą dla mnie jest postawienie mnie w kolejce na poczcie, w markecie, u lekarza itd. Najgorsza z możliwych tortur. Między innymi z tego powodu nie trawię robić zakupów online, bo później muszę CZEKAĆ na przesyłkę. Katorga. Jednak cecha braku cierpliwości doskwiera również w innych sytuacjach życiowych. Gdy tylko trzeba coś naprawić, coś ze sobą połączyć lub coś gdzieś przyczepić, to gdy tylko ja zostanę poproszona o wykonanie takiej czynności wszyscy wiedzą, że zostanie to albo zrobione siłą (moimi silnymi bicepsami) albo zostanie doszczętnie zepsute. Gdy tylko orientuję się, że zlecona praca zajmie mi więcej niż kilka minut, zaczynam działać tak, aby była zrobiona w kilka sekund :) Takim rozwiązaniem potraktowałam również swój aparat, który robił zdjęcia dobrej jakości, ale samoistnie przesuwał obraz nieco w prawo. Postanowiłam znaleźć problem w ustawieniach i go naprawić. Po 50 sekundach i klikaniu wszystkiego, co się tylko dało, problem nie został rozwiązany, a doszło kilka kolejnych. Tym sposobem zdjęcia są słabej jakości i jest ich tylko kilka. Mam nadzieję, że następnym razem będzie nieco lepiej.

P.S. czy Wy też się rozpływacie z gorąca?

shirt-Zara
shorts- Zara
bag, shoes- RI
wreath- h&m

The last characteristic that can describe me is patience. And belive me, I'm really serious about that. The worst punishment that anybody could ever give me is waiting in a line on a post office, in a supermarket or in a clinic. It's the most cruel torture for me. It's also the reason why I hate to shop online, cause I have to wait for my purchace. Terrible. But impatience is really problematic in some other situations. For example whenever Im asked to fix sth or put sth together and it should take me more then few minutes, for sure I will try to do it in few seconds. And that is a reason why I always try to fix everything by force or I just destroy it :) It is also what happend to my camera. Is was making pictures of good quality but it was moving the picture more to right than I could see it in lens. So I decided to fix it and after few seconds I was pushing all buttoms together, hoping that somehow it would help. It didnt :) Now it makes awful pictures and I dont know how to fix it again :)so today's post is not the best one.

P.S. Are you also melting because of the weather?









4 komentarze:

  1. jaki cudowny wianek ! :) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja idealna, pięknie wyglądasz! <3
    PS. Ja również rozpływam się z gorąca ;P
    http://imagination-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń