piątek, 16 sierpnia 2013

All I Really Need

Ostatnimi dniami zupełnie nie miałam ochoty na robienie zdjęć. Prawie cały tydzień spędziłam w różnego rodzaju dresach, a każda próba założenia na siebie czegoś bardziej "eleganckiego" kończyła się takim morałem, że nie ma nic lepszego niż dres. Przynajmniej na te kilka dni. Próbowałam wcisnąć się w sukienki, nawet w celu zrobienia zdjęć. Ale nie, żadna nie leżała tak dobrze jak odzienie dresowe :) (znajomi mogą nawet potwierdzić, że na ostatnią imprezę również ubrałam się w spodnie dresowe) No i nic mi nie pozostało, jak uwiecznić moje obecne uwielbienie dla dresu i wstawienie z nim posta. Proszę :)

pants, t-shirt- Zara

snapback- Mitchell and Ness
shoes- Ralph Lauren 

Since last few days Im not in the mood to take pictures. Almost whole week I've spent in different kind of tracksuits, and I had a few attempts to put some more elegant clothes on me, but each time I've failed. Cause each time my try would finish with thinking that there is nothing better for me but tracksuits. At least for now. I've tried to wear lovely, girlish dresses but none of them looked as good as my sporty clothes. (even my friends can tell you, that tracksuit was my outfit for last party :)) So I just had to show you my love to tracksuit and I took a pictures with it. Hope you like it :)
















5 komentarzy:

  1. świetna koszulka:) a całość jak najbardziej na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteście śliczne :) uwielbiam wasz blog :> świetny zestaw ! BUZIAKI :*
    Blog modowy What is in the hat? Nowy post! KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie dresowe, całość wygląda perfekcyjnie. Uwielbiam takie stylizacje! ;D

    http://imagination-for-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw, bardzo mi się podoba, pozdrawiam i zapraszam do siebie izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń