poniedziałek, 15 lipca 2013

Talk That Talk

Ostatnio dość długo nie wstawiałam posta ze względu na brak fotografa. Prosiłam wiele osób aby się nade mną zlitowały i  pstryknęły choć kilka fotek, jednak zawsze reakcją na moją prośbę było błagalne "Oesuuuuu!! Muszę? Nie możesz znaleźć kogoś innego?!". I tym sposobem jedyną osobą mogącą się wcielić w rolę fotografa stała się moja mama, ale jakoś nie za bardzo chciałam Jej powierzyć tę funkcję. Z pokazu wątpliwych umiejętności mojej mamy wyręczyła mnie, ale i również Was drodzy obserwatorzy moja koleżanka Julka, której bardzo dziękuję za zdjęcia. Wydaje mi się, że wyszła naprawdę fajna sesja :)

Dziś w roli głównej wianek, czyli dodatek nieco zapomniany, a szkoda bo bardzo efektowny. Przez wiele lat rzadko widywany, teraz coraz częściej pojawia się na wybiegach i w sieciówkach. Myślę, że w przyszłe lato będzie absolutnym hitem. Do tego kwiecista bluzka, która należy do tego typu ubrań, na które nawet nie spojrzysz gdy wiszą na wieszaku, a wyglądają całkiem nieźle gdy założysz je na siebie. I fioletowe koturny, które znów na zdjęciach wyglądają na mocno granatowe.

wianek- DIY (kwiatki-H&M)
bluzka- H&M
kamizelka- SH
spódnica-Topshop
buty- Aldo

It's been two week since my last post because I don't have any photographer. I asked many ppl but all of them answered in the same way: "Jesus, do I really have to?". And the only person that could try her photographic skills was my mum but I was not really convinced about her taking pics. And the person that rescued me and also all readers of this blog from "admiring" photos made by my mum was my friend Julka. She took those pictures and personally I think she did a great job.

The most important garment in today's look is wreath. This accessory has been forgotten for few years but nowadays we can see it on catwalks or in chain stores more and more often. I think that next year it'll be a must have. I'm also wearing floral blouse that is this kind of clothing that looks awful on a hanger but when you try it on it looks quite good. I added to it purple wedges but they look like navy blue on pictures.














12 komentarzy:

  1. Super połączenie mocnych tkanin takich jak jeans czy skóra ze zwiewną bluzką i delikatnym wiankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja mama świetne zdjęcia robi!!!!! super sesja Wam wyszła!!! a wianuszek jest MEGA!!! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I am not a catwalk fashion so I don't care if it's a must have or not. If it looks awful, then it's awful :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pozytywnie, bardzo na tak!
    uwielbiam <3

    http://marshkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Koooosmos! Prześliczne fotki! Wyglądasz nieziemsko!!!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wianek !:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jak tu kolorowo :) świetnie wygladasz..bluzka i wiązek świetnie się łącza

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię jeansowe kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardzo pięknie. Fotki sa świetne.

    OdpowiedzUsuń