niedziela, 30 czerwca 2013

One day baby, we'll be old

Gdy tylko się ciepło zrobiło, a u nas na blogu nagle sporo dziewczęcych stylizacji się zaczęło pojawiać. Trochę to ciekawe. Słodkie lub seksowne klimaty nie są ani moimi ulubionymi, ani Pauli. Chyba słońce i gorąca temperatura wzbudzają w każdej dziewczynie chęć bycia kobiecym. A może to jednak wszystkie reklamy i gazety krzyczące: "bądź seksi na lato", "wydepiluj nogi veet na lato, a będziesz jeszcze piękniejsza". Nie wiem. W każdym razie, w dzisiejszym poście miała być czarna, obcisła sukienka i szpilki, ale żeby trochę przełamać ten dziewczęcy szał, jest sukienka, ale bardziej sportowa. A zamiast szpilek, aseksualne obcasy, które nie podobają się chyba żadnemu facetowi. Są również nazywane końskimi kopytami :) w każdym razie, są to zdecydowanie moje ulubione buty.

Dzisiejszy post jest fotograficznym debiutem mojego brata. Ja myślę, że dał radę :) Jak Was się podobają zdjęcia?

sukienka- Misbhv.com
kurtka- zara
buty- Jeffrey Campbell


The warmer it gets ouside, the more girlish looks you can find on our blog. It's interesting cause girlish looks are not our favourive. Im thinking if the reason of that is hot weather and sun or maybe all ads and magazines with headlines "be sexi for summer", "wax your legs for summer with veet and automically you'll be more pretty". I dont know. Today I wanted to post tight, sexi dress with high heels but insted of it there is sport dress and asexual shoes, that every guy hates Those shoes are even called sometimes horses' hooves. But anyway, I love them:)

Today's post is my brother's debut as a photographer. I think he coped with the task. How do you like the photos?
 

 


 
 


 
 


 

15 komentarzy:

  1. Hihi, chyba tego, że potwornie zazdroszczę Ci tej sukienki nie muszę pisać, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. extra zestaw <3 świetnie wyglądasz !!! pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak rzadko noszę sukienki, tak tą z misbhv założyłabym bez mrugnięcia okiem! Mega zazdroszczę :) i oczywiście genialne połączenie wszystkiego w jedną całość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. braciszek się świetnie spisał jako fotograf :) śliczny look :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie idealnie pod każdym względem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak związałaś te ramiączka od sukienki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawinęłam je jakoś bezładnie i wcisnęłam pod ramiączka od biustonosza. Moja konstrukcja jednak nie wytrzymała zbyt długo i musiałam oddać sukienkę do krawcowej aby skróciła ramiączka :)
      Pozdrawiam/ M.

      Usuń
    2. ooo dzięki za odpowiedź! ja właśnie zamówiłam S (bo nie było XS) i trochę za długa jak dla mnie...myśle co tu zrobić-bo przecież nie skórcę-bo jest ten fajny nadruk- dzięki Tobie wiem, że jest taka opcja jak skrócenie ramiączek!:)

      dzięki wielkie

      Usuń
  7. sukienka to po prostu mistrzostwo , świetnie się w niej prezentujesz ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, masz bardzo ładne zdjęcia i świetną stylizację! Bardzo podoba mi się ta kurtką i łańcuch.
    Zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl,
    to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga,
    zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity.
    Codziennie publikujemy trendy ze stylizacji na naszym facebooku facebook.com/domodi,
    a najlepsze stylizacje pokazujemy także w mailingach.
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do nas na domodi@domodi.pl
    Gosia z Domodi

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe połączenie i bardzo ciekawie się prezentuje !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jest rewelka! kocham tą tunike a na Tobie wygląda idealnie!

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt, buty jak buty. Ale Ty niezmiennie piękna.

    OdpowiedzUsuń