sobota, 15 czerwca 2013

Lady Luck

Z pewnością każdemu z Was zdarzyło się pokochać jakąś piosenkę i szukać jej w internecie przez miesiące, jak nie lata. Jestem również przekonana, że obserwowaliście zażenowanie na twarzach znajomych, gdy usilnie próbowaliście zanucić im piosenkę, nie będąc w stanie powtórzyć nawet podstawowych słów. I to nieśmiałe "nananana...., uhuhuhuh, tatatatata.... coś tam, coś tam. - No na pewno znacie!!". Niemożność odnalezienia piosenki powoduje u nas frustrację, aż w końcu odpuszczamy poszukiwania i zapominamy.  Jakiś czas temu, na imprezie, zrobiłyśmy sobie z Paulą kilka sweet fotek i od razu zaczęłyśmy sprawdzać efekty "zdjęcia z ręki". Paula przesuwając po moim dotykowym monitorze trafiła na upokarzający filmik: ja, usiłująca zaśpiewać coś do telefonowego mikrofonu. Coś właśnie w stylu: nananana nanananan ucy ucy ucy. Paula pękała ze śmiechu, a ja się zrobiłam czerwona jak burak. Nagrałam sobie swoją "pseudo wersję" piosenki, której nie znałam, żeby o niej nie zapomnieć. Paulę moja metoda tak rozbawiła, że jeszcze kilka razy  przypominała mi o moim telefonowym koncercie. Ostatnio jednak wybaczyłam sobie swój pomysł gdy znajomy opowiedział mi, że on nie tylko nagrywał swój głos na telefon ale również próbował sam zaśpiewać piosenkę do programu Shazam :D dziwnym trafem, program nie pomógł mu w weryfikacji tytułu bądź autora :) W każdym razie poczułam się lepiej. 
Najczęściej jest tak, że po kilku miesiącach lub latach zupełnie przypadkowo odnajdujemy zapomnianą piosenkę. Tak było i tym razem. Piosenkę, którą nuciłam do telefonu usłyszałam kilka dni temu w kiosku i tym razem zdążyłam ją złapać właśnie programem Shazam. Dzisiejszy post został nazwany jej tytułem

kapelusz- Zara
top- Topshop
shorts- Topshop
buty- Zara

I'm sure that each of you fell in love with a song once and couldn't find it for a long time. I'm also convinced that you saw embarrasment on your friends' faces when you were earnestly trying to sing it, not being able to repeat even some basic words. And you were shyly humming sth like: "nananana...., uhuhuhuh, tatatatata....something, something- C'mon guys, Im sure you know it". After failed attempts of looking for song, usually we simply forget about it. Some time ago, during the party, I took a few pictures of me and Paula. Just a few seconds after that, Paula started to check pics on my phone and she found a video with just my voice. I was doing this  "uhuhuhuhu, tatatatata, ucy, ucy" thing. I recorded the song that I couldnt find anywhere so I wouldn't forget about it and maybe repeat it to some friend that has a music database in his mind. Paula burst out laughting and I became as red as beetroot. But last time my friend stopped my embarrasment about the record. He said he had done the same for few times but also, what's more embarrasing, he tried to sing the song straight to the Shazam programme :D To his surprise, Shazam didn't help him :) 
Usually, we find those songs after some time, just by an accident. This is also what happened with a song that I recorded on my phone. I heard it few days ago at kiosk and this time I had enough time to catch it on Shazam. Title of the song is also title of this post.







  

  

  










12 komentarzy:

  1. Masz idealną figurę*.* Koszulka świetna :)
    Ja też często szukam jakiejś piosenki znając pojedyncze słowa :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie !
    moje serce skradły buciki !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no no wyglądasz zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :P What kinda work out do you do for your belly, I was just wondering ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz..mhhh szorty i kapelusz w twojej wersji wyglądają obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, spodenki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wygladasz i ten brzuch !!!!


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz Kochana, a szorty są boskie:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń