czwartek, 16 maja 2013

Summer Love

Wydaje mi się, że są to pierwsze zdjęcia na blogu, na których mam sukienkę.  Rzadko noszę spódniczki, natomiast sukienki prawie nigdy. Sukienkę, którą dziś miałam na sobie, chciałam pokazać na blogu już od zeszłych wakacji ale zawsze w ostatniej chwili jej miejsce zajmowały szorty. Bodźcem do założenia jej dziś jest fakt, że ostatnio ciągle słyszę od znajomych zapytanie czy zdarza mi się założyć coś bardziej dziewczęcego. Otóż zdarza. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.


Dress- River Island

Jacket- Zara

Shoes- Aldo
sunglasses- Ray Ban
 

I think that it’s the first time on our blog when I’m wearing dress. Rarely I wear skirts but dresses almost never.  I’ve been trying to show my today’s dress on blog since last holidays but every time, at last minute I chose shorts. So finally I’ve decided to wear it today because many friends asked me if I’m ever wearing anything girlish. I am. I hope you’ll like it.



 

 












30 komentarzy:

  1. Świetna sukienka! Powinnaś częściej sięgać po takie typowo 'dziewczyńskie' zestawy, bo naprawdę Ci pasują :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz!!! bardzo ładnie Ci w tej sukience! Buty boskieee

    OdpowiedzUsuń
  3. What's up friends, its enormous article concerning cultureand fully defined, keep it up all the time.

    Here is my website; ジョーダン

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie powinnas czesciej zakladac ciuchy odslaniajace nogi! Poza tym masz bardzo kobieca figure i powinnas ja podkreslac! Sukienka jest cudowna, te falbany...Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wyglądasz prześlicznie w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG!!! ZAKOCHAŁAM SIĘ W TEJ SUKIENCE!!!! PO NIEDZIELI LECĘ SOBIE TAKĄ KUPIĆ!!! MAM Z TAKIEGO WZORU BASKINKĘ :) ŚLICZNIE WYGLĄDASZ1!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi Dear,

    You have a wonderful style and I would like to
    invite you to join www.STARPIQ.com

    It is a New Fashion Community where you can share your looks and get stars from bloggers, editors and fashion stylist/designers.

    Hope to see you soon on STARPIQ

    Have a great weekend,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna ta sukienka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, wow, wow! ale masz prześliczną sukienke!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnie wygladasz! A zdjecie w okularach mnie urzeklo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz niesamowicie piękną sukienkę i do tego fajnie ją połączyłaś. Super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Admiring the hard work you put into your site and in depth information you offer.
    It's awesome to come across a blog every once in a while that isn't the same old rehashed information.
    Great read! I've bookmarked your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.


    My web site; プラダバッグ

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz,a sukienka cudna:) pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. It's hard to find knowledgeable people on this subject, but you sound like you know what you're
    talking about! Thanks

    my blog :: モンスタービーツ

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafilam tutaj jak zobaczylam ta piekna sukienke na modna polka :) musze przyznac ze jestes sliczna kobietka i masz taka nietypowa urode !

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka obłędna ;) $wietnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Howdy! I just wish to offer you a big thumbs up for the excellent info you have here on
    this post. I am coming back to your website for more soon.


    My webpage アバクロンビー

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka jest cudowna <3 rozumiem, że to z ubiegłorocznej kolekcji?
    tak bardzo zapragnęłam ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kupiłam ją w zeszłe wakacje. W obecnej kolekcji znajduje się baskinka w identyczny motyw.
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Śliczna sukienka i Ty w niej śliczna:) zdecydowanie częściej powinnaś nosić sukienki!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczna ta sukienka! Zdecydowanie częściej powinnaś zakładać spódnice/spódniczki/sukienki, bo wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany! <3 Ta sukienka jest przecudowna, genialnie w niej wyglądasz! Uwielbiam motyw kwiatowy, więc trafia w 100% w mój gust. Piękna fryzura, makijaż i uśmiech - oczarowałaś mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękna sukienka, wyglądasz cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna sukienka <3
    Zapraszam do siebie :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń