poniedziałek, 4 lutego 2013

Young, wild and free.

for sountrack click here. Young, Wild and Free- Snoop Dogg ft. Wiz khalifa

Bardzo lubię dresy nie tylko w wersji domowej. Nie uważam, że można je wrzucić do szafki razem ze starymi i spranymi koszulkami, a tym bardziej piżamą. To, że w naszym polskim, ale również europejskim stylu noszenie dresów uznawane jest za obciach w ogóle mnie nie zraża i z uwielbieniem zakładam luźne, bawełniane spodnie idąc do kina, na zakupy czy na spacer. Oczywiście podkreślam, że nie mówię tu o ortalionach wciśniętych w skarpetki, bo tego z pewnością nie praktykuję :) Dzisiaj nawet poszłam o krok dalej i do "dresiaków" założyłam wysokie obcasy. 
Chciałabym też Wam podkreślić, że tu w Finlandii naprawdę  ciężko jest nam szaleć ze stylizacjami. I to nie tylko ze względu na temperatury jakie tu panują, ale głównie dlatego, że mogłyśmy zabrać ze sobą tylko dwie walizki. A w nich oprócz ubrań wcisnęłyśmy materace, garnki, lampy, żyrandole itd. Co prawda, dostałyśmy kilka paczek od rodziców, ale całej szafy i wszystkich butów niestety tu nie przetransportujemy. Kolejna sprawa jest taka, że ubrania są tu bardzo drogie i prawie nie ma w czym wybierać, bo sklepów jest raczej niewiele. I choć wciąż pozostają sklepy internetowe, to ubrania, przy moich obecnych, obligatoryjnych wydatkach są absolutnie na ostatnim miejscu listy zakupów. Jedyną nadzieją na powiew świeżości w mojej szafie są okoliczne lumpeksy, o których wkrótce pewnie napiszemy coś więcej.



I like sweat pants, very much, and not only in homey version J I truly don’t think that they can be thrown to a closet full of washed-out shirts along with pajamas. The fact, that wearing sweat pants is considered embarrassing not only in Polish culture but all around Europe cannot keep me from putting them on while going to a cinema, shopping mall or just a stroll. I am wearing them with adulation as frequently as I can J. Obviously when I say sweat pants I don’t mean nylon track pants pressed into long white socks. Today, I even made one step further. I combined sweat pants with high-heeled Jeffrey Campbell shoes.
In a view of the fact that we’re in Finland I would like to emphasize that creating interesting stylization is a really tough task to grasp. It’s not only because it’s freaking cold in here but also because we couldn’t bring more than two suitcases with us. Furthermore, those suitcases didn’t contain only clothes but also some domestic articles like lamps, mattresses, pots etc. To be honest we also got few packages from our parents but we weren’t able to pack our closets in them. The next thing is that the clothes are very expensive here and even if they weren’t, there aren’t many interesting places to go shopping here. However, we are able to buy things online but considering all my obligatory expenses here, clothes are situated on the last position of my shopping-list. Our only hope lies in local thrift shops which are soon to be mentioned on our blog.


baseball blouse- www.misbhv.com
hat- H&M
t-shirt, pants, bag- Zara
shoes- Jeffrey Campbell













11 komentarzy:

  1. Bosko wyglądasz! Spodnie dresowe są rewelacyjne w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogółem nie lubie dresów - jako bylejakich szmat na wf,ale te które nosisz Ty przypadły mi do gustu. Rewelka! Ślicznie wyglądasz, boże, jaka ty chuda ( normalnie jak ja ;-) ).
    Zajrzysz ??? - http://oaza-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie sadziłam że dresy mogą być tak eleganckie!!! Świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje! Dresy naprawde moga wygladac pieknie. Ale do tego trzeba miec bardzo wyostrzony zmysl smaku, a Ty go masz! Gratuluje. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! Kochana, połączenie dresów z litami jest mega! :) Świetny look ! Zapraszam i do mnie: co sądzisz o mojej stylizacji z zacisza domowego? :) + zapraszam na konkurs z Sheinside.com! Do wygrania dowolna rzecz ze sklepu :) Pozdrawiam !!

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw ,kocham takie sportowe klimaty przełamane obcasami:))

    OdpowiedzUsuń
  7. dziewczyno, jesteś piękna! zakochałam się! w stylizacji też, nie założyłabym dresów do moich litów, ale calkowicie mnie przekonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z Tobą co do dresów, marzą mi się takie jak twoje, ale nie znalazłam odpowiednich, lity i dresy na tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. idealny zestaw!!! zakochana jestem w butach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. It's a shame you don't have a donate button! I'd most certainly
    donate to this brilliant blog! I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your
    RSS feed to my Google account. I look forward to new updates and will share this site with my Facebook group.

    Chat soon!

    my homepage ... wood flooring austin CA

    OdpowiedzUsuń