wtorek, 26 lutego 2013

Varsovie - I fell in love with a city...

Zdecydowanie nie należę do osób sentymentalnych, wrażliwych czy romantycznych. Cenię sobie pragmatyzm i konkret w każdym aspekcie życia. Nie zdarza mi się rozczulać nad sobą bądź umierać z tęsknoty. Przyznam jednak, że wyjazd do Finlandii jest pierwszym wyjazdem, na którym rzeczywiście tęsknie. Tęsknię oczywiście za rodziną czy narzeczonym (chociaż on co chwilę mnie tu odwiedza), ale najbardziej tęsknie za Warszawą! :) Zawsze podróżując, pomieszkiwałam w metropoliach zdecydowanie większych niż Warszawa, a w małych miasteczkach zatrzymywałam się tylko na chwilę. Nie sądziłam więc, że tak bardzo może mi brakować mojego miasta. A jednak, będąc tutaj, w miasteczku liczącym 70 tys. mieszkańców, posiadającym kilka restauracji, 5 klubów, pubów również tyle co palców u jednej ręki, niesamowicie doceniam Warszawę. Myśląc o powrocie do domu na Święta, myślę nie tylko o pysznym jedzeniu mojej Mamy i Babci (mam już całą listę życzeń jedzeniowych), ale stworzyłam w głowie również mapę miejsc Stolicy, które od razu odwiedzę :) Nie mogę się doczekać.

A tymczasem w Joensuu zaczyna się nam gorący okres. Nie tylko dzięki temperaturze, która pierwszy raz od naszego przyjazdu nieśmiało wskoczyła na plus, ale również z powodu coraz większej liczby obowiązków uniwersyteckich. Cieszę się z tego powodu :) chociaż nie do końca to rozumiem. 


snapback- Mitchell& Ness
blouse- Tommy Hilfiger
shorts- Zara
shoes- Jeffrey Campbell
jewelry- www.lilou.pl , primark

Definately I'm not sentimental, sensitive or romantic person. I appreciate such values as pragmatism and tough character and this is why I never indulge in self-pity and never really miss anybody or anything. But I have to admit, being in Finland is the first time in my whole life that I really miss. I long for my family, my fiance (when he is not here with me), but what I really pine for is Warsaw! When I'm travelling I usually live in cities bigger than Warsaw but when it comes to smaller towns I always stay in them for just a little while. I have never imagined that I could miss my city that much. But here, in town with few restaurants, 5 clubs and pubs also counting less than fingers in one hand I started to appreciate Warsaw like never before. While thinking about coming back home for Easter I'm not thinking only about delicious food prepared by my mom or grandma but also I have made a map of places in capital which I have to visit straight away after arrival. I cannot wait!

Meanwhile in Joensuu we are starting to get hot. Not only owing to temperature which for the first time since our arrival indicated positive number but also because we are getting more and more studying duties. I am glad about that :) however I don't understand why is that. ;)











7 komentarzy:

  1. EXTRA !!!! wyglądasz ślicznie <3 pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę wyglądasz genialnie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne buty i rewelacyjna bluza - bardzo lubię takie połączenia :)

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń