środa, 16 stycznia 2013

-20 hello!

No i skończyła się nasza zimowa, fińska sielanka. I nie, nie mówię tu wcale o nawale zajęć, bo na to nie możemy narzekać. Chodzi natomiast o nasze zdrowie. Jeszcze w poniedziałek, stojąc na przystanku, z ogromną dumą chwaliłam się Pauli, że już przyzwyczaiłam się do tutejszego zimna i że nie potrzebnie brałyśmy kilogramy leków. No i Niebiosa mnie za to pokarały i już noc z poniedziałku na wtorek należała do spędzonych przy chusteczkach i szklankach różnych substancji leczniczych. Dziś jest jeszcze gorzej, bo chusteczki higieniczne stały się moimi nierozłącznymi przyjaciółkami, a ja nawet nie mam siły mówić. Sądzę, że moja wątroba cierpi od nawału leków jeszcze bardziej niż ja. Co najlepsze, Paula we wtorek twierdziła, że z pewnością się ze sobą pieszczę, a już dziś podziela wszystkie moje narzekania. Ale koniec tych smętów. Nie dajemy chorobie rozłożyć się na łopatki, więc nawet z czerwonymi nosami postanowiłyśmy zrobić dziś zdjęcia. Tymbardziej, że ostatnimi czasy Erasmus nas tak pochłonął :), że nie miałyśmy czasu na blogowanie. W każdym razie mogę się pochwalić sukcesem: po dwóch tygodniach, w moim własnym pokoju znajduje się wszystko, co powinno w nim być. W dniu dzisiejszym, Paula- nasz informatyk, podłączyła mi internet więc już spokojnie mogę gnić u siebie :) 

After two weeks of fun, we finnaly got ill. Tissues are my best friends since monday night. I took so many different medicine that my liver will never forgive me this. Unfortunatelly, Paula's health is not really better. But still, we try to live our regular life and this is why, with red noses, we took some pics today. At least my flat finally have everything what I need, so I can stay until I die :)

beanie- http://www.urbanflavours.pl
fur vest- www.alohafromdeer.com
shorts- www.misbhv.com
jacket- sh
moon boot- schaffashoes.pl
















5 komentarzy:

  1. ej, zazdroszczę zimy... i futrzaka. trzymajcie się cieplutko i nie dajcie się więcej chorobie ;)

    E.

    OdpowiedzUsuń
  2. Futrzaka bardzo zazdroszczę ♥
    No i spodenki są genialne. Bardzo fajne połączenie stylów - całość tak "hipstersko" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! bardzo mi się podoba! ciekawy, oryginalny, zachwycający look!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Podoba mi się absolutnie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń