wtorek, 4 grudnia 2012

grudniowy post

Ostatnie dni biegną nam z szybkością porównywalną do strusia pędziwiatra. Biurokracja uniwersytecka nie daje nam spokoju i tony papierów wciąż czekają na nasze podpisy. Odliczamy dni do wyjazdu i oglądamy tutoriale na YT jak budować iglo, bo nie mamy jeszcze załatwionego mieszkania. Z powodu nawału obowiązków dzisiejsze zdjęcia zrobione w absolutnym niedoczasie.

Chciałabym również wytłumaczyć czemu nasze stylizacje nie opiewają w kurtki puchowe, czapki futrzane i inne elementy zimowych akcesoriów. Chcemy nacieszyć się bowiem ostatnimi dniami polskiego "lata" przed wyjazdem do iście arktycznych fińskich klimatów. Gwarantujemy więc, od stycznia przez kolejne pół roku stylizacje tak zimowe jakich na żadnych innych blogach nie znajdziecie:) 


opaska- H&M

kurtka- www.misbhv.com
spódnica- sh+ DIY
buty- Zara






 







6 komentarzy:

  1. cieszcie się cieszcie:)) mam nadzieję, ze tylko nie zamarźniecie tam!!! superr spódnica i butki!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. też mamy taką nadzieję. Kalesony już kupiłyśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. odwazny zestaw!:D
    sweitnie!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. przejrzałam całego bloga od początku i muszę powiedzieć, że bardzo mi się tutaj podoba!!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. hejka :)
    znalazłam Cie na lb !
    i na serio masz dobry styl podoba mi się street!
    Jak jesteś ciekawa moich stylizacji zapraszam do mnie
    http://karolinagespucci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście to co mi się najbardziej podoba czyli t-shirt nie jest wypisany. Ale jest wspaniały i tak jakiś w moim stylu ;).

    OdpowiedzUsuń