wtorek, 11 grudnia 2012

Let me wash your brain

Klimat dzisiejszych zdjęć jest nieco inny od poprzednich naszych postów ale ,mam nadzieję, że ta odrobina odmienności się Wam spodoba. Miejsce na zdjęcia dosyć nietypowe, wywołujące wśród mojej rodziny śmiech. No bo kto robi zdjęcia w pralni??!! Ja.

Dodam, że ostatni, świetny post Pauli przypomniał mi o istnieniu okularów, które po lecie gdzieś głęboko w szafie zakopałam. A ten model okularów pasował mi akurat do pomysłu jaki miałam na dzisiejsze zdjęcia.

futerko- River Island
bokserka- sh
shorty- stare Levi'sy taty + mizerne DIY
buty- JC
okulary-www.restyle.pl









5 komentarzy:

  1. Those glasses are so cute!

    http://five-dimes-for-9-lives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super te okulatki:)) ogólnie stylizacja mi się bardzo spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary są genialne. Fajnie wyszły te zdjęcia z pralką. Pozdrawiam i zapraszam do nas http://modnesisterki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie boskie futerko!
    nie da Was się nie obserwować!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ważne, że pralnia - ważne, że jest klimat! świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń