piątek, 7 grudnia 2012

Let it snow all day:)

Dzisiejsza stylizacja miała być zupełnie inna, a zdjęcia miały się odbyć w innym miejscu. Michał podsunął mi jednak pomysł zrobienia sesji w lesie. Argument był jeden: będzie ślicznie. Nie lubię "leśnych zdjęć". Są bardzo standardowe, oklepane i robi się je zawsze wtedy, gdy w ogóle nie ma się pomysłu na inną miejscówkę. Nie za bardzo pomysł mi się spodobał, jednak nie miałam wyjścia. Uparł się:) Stylizację więc trochę zmieniłam z zamysłem aby była w klimacie "pięknej, polskiej zimy". Nie lubię przyznawać Michałowi racji:), ale w tym momencie z czystym sumieniem mówię, że zdjęcia wyszły wspaniałe. Nie, nie lubię zimy ale korony drzew całe obsypane śniegiem zawsze robią na mnie wrażenie. Zdjęć w dzisiejszym poście jest trochę więcej niż zwykle ale mam nadzieję, że spodobają Wam się tak samo jak mi.

Przy okazji przedstawiam Wam gościa na dzisiejszych zdjęciach- Tinę, która z niesamowitym uporem wchodziła w każdy kadr. Ma dziewczyna parcie na szkło:)

Aaaa! Zapomniałabym! Buty, które dziś mam na sobie są adwentowym objawieniem! Po ponad ośmiomiesięcznych poszukiwaniach zostały uznane za zaginione w okolicznościach niewyjaśnionych! (tak, można zgubić buty. Mi zdarzyło się to już dwa razy. Nie pytajcie jak to możliwe, bo sama nie wiem). W każdym razie, po ich zgubieniu kupiłam sobie podobne ale oryginalne Jeffrey Campbell, z racji braku jakichkolwiek szans na odnalezienie mojej taniej wersji butów Lita. I jak już wspomniałam, wraz z rozpoczęciem adwentu buty się odnalazły. Nie mam zielonego pojęcia jak do tego doszło, ale cieszę się niezmiernie.

czapa-no name
ramoneska- Tk Maxx
bluzka- sh, Zara
torba- Michael Kors
leggi- New Yorker
buty- Dee Zee




i nieco dziwna mina. Pierwszy raz się w takowej widzę:)



oto gość specjalny - Tina jedząca śnieg:)






 





6 komentarzy:

  1. prześlicznie wyglądasz i naprawdę super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygldasz!! zdjęcia też bardzo fajne!
    I torba<3
    Tina jaka słodk, ja też mam Yorka, który uwielbia pozować ze mną do zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia ! :)
    super usta*.*

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna kurtka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jej <3 ale pięknie wyglądasz, cudowne fotki a kurtka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz po prostu zjawiskowo !!! :)

    OdpowiedzUsuń