sobota, 22 grudnia 2012

Coraz bliżej Święta...

Na uczelni wszystko zaliczone, papiery wyjazdowe załatwione, nawet prezenty już w większości kupiłam. Wszystko zaczyna wracać do normy. Całe szczęście, bo choć zdecydowanie lubię jak coś się dzieje, tak tempo ostatnich tygodni zupełnie mnie wykończyło. Również na blogu wrócimy do starej normy, bo ostatnio niewiele się tu działo. Zima dalej w pełni, temperatury sporo na minusie i mimo, że wielu na to narzeka, my tłumaczymy sobie, że te mrozy nas hartują przed prawdziwą zimową zimną fińską zimą. Dzisiejsze zdjęcia były mimo wszystko robione szybko, bo po uczelnianych perturbacjach czas na pieczenie makowców, lepienie pierogów, gotowanie barszczy i innych żurków trwa.

Wszystkim czytelnikom i obserwatorom naszego bloga życzymy z całego serca ciepłych i rodzinnych świąt. Dużo radości i prezentów pod choinką!
Paula i Magda

czapka- www.urbanflavours.pl
bluzka- Zara
kurtka- Tk Maxx
buty-www.deezee.pl
spodenki- www.misbhv.com











8 komentarzy:

  1. Love that hat!

    http://five-dimes-for-9-lives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow, jak dla mnie rewelacja ! Super czapa i spodenki a o ramonesce juz nie wspomne ! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoją czapkę!!!
    Masz świetne nogi, więc możesz sobie pozwolić na takie szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw idealny! <3
    Po prostu się zakochałam w każdym jego elemencie - bez pamięci ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziewczęca a jednocześnie kobieca i seksowna.

    OdpowiedzUsuń