środa, 14 listopada 2012

The sweetest thing

 Nie jest tak, że jesteśmy malkontentkami i wszędzie doszukujemy się powodu do ekspresji negatywnych emocji. Choć czytając ostatnie posty łatwo możecie zauważyć, że wciąż narzekamy na pogodę bądź nasze nastroje. Postanowiłyśmy więc wyrwać się z tego okropnego marazmu i ponownie zebrać pozytywną energię (której nigdy wcześniej nam nie za brakowało, a wręcz jej nadmiar bywał męczący dla środowiska :)).  Dlatego też, gdy bardzo mozolnie otwierałam dziś rano oczy, a jeszcze gorzej było z wyciągnięciem nóżek z pod kołdry postanowiłam, że dzisiejszy dzień będzie niezwykle udany. I jak na razie taki jest (tfu tfu).

Stylizacja w różnych odcieniach różu powoduje mój uśmiech podczas oglądania zdjęć. Uśmiech aż do ósemek (zębów, które bardzo boleśnie mi rosły) wywołuje dodatkowo iphone z różową słuchawką, które Pani przechodząca po Saskiej Kępie podczas naszej sesji zaproponowała, że mi pożyczy, ponieważ jak to stwierdziła, niezwykle pasują do "różowej stylizacji".

Czapa- Accessorize
Bluza- http://www.bloodbankclothing.com/
Spodnie- Zara (są w gwiazdki, czego na zdjęciach zbyt dobrze nie widać)
Buty- JC

















7 komentarzy:

  1. fajna stylizacja! bluza i czapka super!
    pozdrawiam :)
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaał, stylizacja bombaa !
    Odwiedzilam twojeo bloga przez przypadek, ale bede tu teraz zagladac bardzo czesto , jestes nieziemska , jestem pod ogromnym wrazeniem tego jak ciekawie dobierasz odziez i dodatki do stylizacji , jeszcze raz bomba ! <3


    Zapraszam, do mnie ! :) Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie! Lekko żartobliwie, ale z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki różowy zastrzyk energii to coś, czego było mi trzeba! ^^ Nie przepadam za tym kolorem, ale rewelacyjnie odczarowuje nieprzyjemną szarą ulicę :) Świetna stylizacja! Podobny pomysł z neonowymi sznurówkami u mnie w ostatnim poście ;)

    Pozdrawiam i obserwuję ;>

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja idealna!
    Świetna bluza ;)
    Genialny pomysł na wymianę sznurówek w litach na neonowe! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny look! neonowe sznurówki dodają takiego uroku, że aż chce się oglądać i oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love, love love :D Fantastyczny set! Wszystko jest absolutnie idealne :) master :)))

    OdpowiedzUsuń