środa, 28 listopada 2012

Tasty day :)

Dzisiejszy dzień mogę ze spokojem zaliczyć do bardzo udanych- udało mi się robić nic :) Nie wisiały nade mną żadne obowiązki dzięki czemu powolutku mogłam zjadać kolejne obiadki, przekąski i desery. W tej chwili zaległam na łóżku z pełnym brzuszkiem i leżę.

Spodnie, które dziś miałam na sobie kupiłam jakieś 6 lat temu a założyłam je góra z 4 razy. Nigdy ich nie polubiłam i nie mam pojęcia, jak bardzo podły nastrój musiałam mieć, żeby je kupić.  Jednak ostatnio znalazłam sposób na noszenie tych pechowych jeansów, który muszę przyznać bardzo mi się podoba. Po podwinięciu nogawek i temu, że od czasów liceum schudłam kilka kilo, spodnie wyglądają jak typowe boyfriendy. Czapka jest moim szczęśliwym łupem z sh za 7 zł. Dodam, że we wcześniejszym poście (tutaj) prezentowałam bardzo podobną, a mniej urokliwą z Accessorize za 78zł. Uroki lumpeksów :)

czapa-sh
marynarka, sweter-zara
spodnie- Lee
buty- Aldo














9 komentarzy:

  1. ale fajna marynarka, ja też mam tak z jednymi spodniami, kupiłam i nie bardzo wiem po co :/ czasem włożę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Buuuuty i różowa marynarka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, bardzo podoba mi się ta stylizacja, uwielbiam takie kolory!!! Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is such gorgeous look. I love the pink blazer so much.

    http://anni-dot-elle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz, genialne buty!♥
    Kochana chcialabym zaprosić Cię na świąteczny konkurs na moim blogu, do wygrania jest darmowy kupon na zakupy w merg.pl, jeśli wygrasz możesz za jego pomocą wybrać sobie do wartości kuponu buciki za darmo :) Zapraszam także do poczytania moich innych notek ♥
    http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2012/11/competition-with-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a beautiful outfit and you are so pretty.^^
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń