poniedziałek, 26 listopada 2012

Ka buuum.

Dzisiejszy poranek był niezwykle piękny. Na niebie nie pojawiła się ani jedna chmurka a słoneczko przyjemnie grzało. Nie pamiętam, kiedy ostatnio z tak wielkim optymizmem wychodziłam z domu na uczelnię. Przed zajęciami udało nam się zrobić kilka zdjęć, za których jakość przepraszam (nasz półprofesjonalny aparat leży w domu z nadzieją, że ktoś go naprawi, a my robiliśmy zdjęcia kieszonkowym aparatem casio). Sesja odbyła się przy gocławskim jeziorku, a raczej w Parku nad Balatonem(jak ostatnio zostało owe miejsce nazwane). Miejsce to chyba dwa lata temu zostało poddane generalnej renowacji (z resztą nie wiem jak to nazwać) i choć zawsze było ciekawe, tak teraz jest niesamowicie atrakcyjne. Są piękne altanki, ławeczki, jest przeszklona kawiarenka, malutkie molo. Dzieci mogą pobawić się na placu zabaw, a młodzież i dorośli popływać na rowerach wodnych bądź zagrać w siatkówkę plażową. Piszę o tym miejscu, ponieważ mam do niego ogromny sentyment. Jeszcze zanim wszystkie atrakcje, o których wspomniałam się pojawiły, samo przyjście nad jeziorko było ogromną frajdą. Przez moje całe wczesne dzieciństwo, przyprowadzała mnie tu Babcia i karmiłyśmy razem kaczuszki :) ojjj :) i dlatego mam z tym miejscem same miłe wspomnienia. Kończąc tę prywatę, na którą sobie pozwoliłam, pozdrawiam Babcię, która jest stałą czytelniczką bloga :)

Generalnie nie lubię połączenia jeans-jeans ale w tej kolorystyce ta kombinacja mnie nie drażni. Koszula została zakupiona za 30zł na jakiś przecenach przecen przecen w zarze i bardzo rzadko ją noszę. Torbę Tommiego Hilfajdżera (jak się czasem da usłyszeć) kupiłam w Stanach też za jakieś grosze (jak wszystko tam). Torba, którą również rzadko pojawia się na moich ramionach, miała jakiś czas temu swoje miesiące świetności i jest nieco zniszczona. Zestaw jest zwyczajny, uczelniany ale jakoś mi się podoba.

Koszula- zara%
spodenki- zara
pasek- Wittchen
kozaki, torba- Tommy Hilfiger
sweter- prezent
płaszcz- Zara Kids











3 komentarze:

  1. mi sie podoba, ja się nawet przekonałam do połączenia jeans jeans:))
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz klasę, wszystko piękne i super dobrane.

    OdpowiedzUsuń