piątek, 23 listopada 2012

Come on baby, let's rock!

Dzisiejsze zdjęcia miały się pokazać na blogu w środę, jednak wszystko co mogło, utrudniło mi opublikowanie posta. Włącznie z tym, że aparat podczas sesji się popsuł i zdjęcia wyglądały jakby były zrobione co najwyżej kalkulatorem, odłączyli mi internet i blogger kazał nam zapłacić za wykorzystywanie przestrzeni sieciowej, powietrznej i każdej innej. Po rzucaniu laptopem, aparatem i niebezpiecznym wymachiwaniu ładowarką i kablem USB z nerwów, zaczęłyśmy zbierać zapał do ponownego zalogowania się na bloga. No i dziś udały nam się zdjęcia i udało nam się nawet tuż przed imprezą ułożyć tego posta. Całe szczęście dziś będziemy łamać nogi na parkietach w rytm muzyczki. Co do muzyki, scena z wczorajszego dnia: jadę samochodem, muzyki oczywiście słucham głośno (nie, nie tylko dresiarze mają taką praktykę), domyślam się, że bas z mojego marnego głośnika słychać poza autem ale niezbyt się tym martwię i śpiewam sobie jak zwykle. Wysiadam na stacji i podchodzi do mnie pan z ciężarówki i mówi:
Bardzo ładnie pani śpiewa.
ja: słucham?
pan: słyszałem jak pani śpiewa w samochodzie. Ładnie.
Uśmiechnęłam się w lekkim niedowierzaniu i poszłam. Zawsze myślałam, że radio zagłusza moje śpiewy, a Pan uświadomił mnie, że od dobrych 3 lat daję swoiste drogowe koncerty, za co wszystkich kierowców przepraszam :)

snapback- Mitchell&Ness
sweter- mamy
kamizelka- zara
spodnie- zara
buty- JC















8 komentarzy:

  1. fajne połączenie, sweter super:)) nie ma to jak przez trzy lata żyć w błogiej nieświadomości, hahah:D
    http://beyourselfnotsomeoneels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kamizelka i te botki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a great outfit, love your denim vest! :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna miejska, swobodna stylizacja! :) Nigdy nie słyszałam śpiewających kierowców, chciałabym usłyszeć taki koncert. Gdzie muszę się wybrać z wizytą? :D

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny jesteście niesssamowite !Pokochałam wasz styl . jest taki ..hmm.miejski,uliczny,strasznie mi się podoba <3 :D MAGIA <333 obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega set!Buty i spodnie najlepsze<3

    OdpowiedzUsuń